Memang Giler Beli Vivix Shaklee. Menyesal!






Memang Giler Beli Produk ni. Dah la beli 6 percuma 1 botol! Menyesal! Membazir! 

Terpengaruh dengan kata- kata manis seorang dealer Vivix ni saya TERBELI 6 botol Percuma 1 botol. Giler. HARGA DEKAT RM3K!

Saya Cikgu Razak. 48 Tahun. Saya pengidap diabetis. Bacaan gula saya memang tinggi setiap hari. 9 hingga 14mmol/l . Kadang-kadang boleh sampai 21mmol/L!

Hypo xpayah cakap la brape puluh kali dah. tapi diselamatkan oleh anak2 bagi minum air gula!

Nak sembahyang berdiri dan 2 tahun tak boleh. Kebas kaki tangan. berpeluh2 nak habiskan 4 rakaat. Dah 2 tahun solat atas kerusi. kebas punggung2. 

Dah cucuk insulin masuk 3 tahun dah. kadang2 bacaan gula ok. kadang tak ok. kadang2 cucuk kadang2 tak cucuk. 😣

Nampak iklan kat Fb: Ismi Mohd Zuckry pasal vivix boleh turunkan bacaan gula pesakit diabetis dan hilangkan kebas. try la pm dia. terus dia jawab  laju giler.! pom pang pom pang pm dengan dia. Macam kena santau je.



 Terbeli 6 botol Percuma 1 botol Vivix. 
☄Dapat Free membership untuk beli harga Ahli. ☄Dapat Cash rebet RM261. Eh banyak jugak tu. ☄Dapat beli Harga ahli.☄Jimat dekat RM 1000

2 hari je Sekotak Vivix sampai rumah! 6 botol Percuma 1. 7 botol Vivix!
Alahai kecik nye botol! sekali teguk sebotol sehari habis ni! agak cuak lah jugak. bayar RM3000 kot. ko dapat Vivix 1  botol 150ml. Kecik kotttt.😣😣😣MAHALNYA!
Cek dalam kotak, nampak Ade gift . ☄Dapat 2 Cooler bag warna merah. Cantik. ☄dan 2 sudu exclusive Vivix Shaklee. ok lah. dapat gift. kalau tak mmg aku rasa nak campak je botol2 ViVix tu. 

1st tu memang x reti nak buka botol Vivix. Apesal kotal botol dia mcm menara eiffel? saya buka sebelah atas. nampak botol kat dalam. tp x boleh nak keluar. siut tul lah. ! kena buka ikut bawah rupanya. ok botol warna merah. comey je botol. nasib baik botol Vivix comey. sejuk sikit hati ni. Penutup dia di seal dgn lebel "Revolutionary Breakthrough" wah hebat! dalam hati saya.

Saya buka penutup dan tuang dalam sudu dan minum 1 sudu. Rasa Vivix ni rasa anggur pekat, masam manis kelat2 skit. Warna Vivix merah hati. Ok dah telan 1 sudu Vivix pukul 11pgi. 





Lepas zuhur biasa saya akan tidur sebab letih. memang akan tidur lepas solat zuhur tu. tapi hari tu tak rasa mengantuk pulak. mata jadi segar. ok la. biasa2 je tu. tapi seminggu lebih dah tak tidur lepas solat zuhur. badan ni rasa ada tenaga. tak letih. tak mengantuk bila waktu tengahari. Kat sekolah pun rakan2 guru dan perasan saya  x tidur dah dalam bilik guru waktu tengahri. anak2 kat rumah pun perasan. 

Hampir sebulan amalkan vivix. Dah abis sebotol. bacaan gula dah turun. paling tinggi bulan ni 6- 9 mmol/L. Isteri pun terkejut. Kalau sebelum Vivix ni 9 hingga 14 tu setiap hari. 
Solat? masih lagi duduk atas kerusi. tapi kaki ni dah kurang sikit kebas. dah rasa ringan nak bergerak. nak naik tangga senang nak angkat kaki. sekarang dan ambik 2 sudu sehari.

Harap2 boleh hilang kan penyakit  diabetis ni dan hilangkan kebas. 



Mujur beli 6 botol Percuma 1. Kalu beli 1 botol mmg dah give up. terus campak botol vivix masuk tong. Bila beli 6 botol percuma 1 ni rasa semangat untuk abiskan semua. Tak sabar nak pulih dari diabetis ni. Seksa sangat. nak buat kerja pun x senang.

Kalau kita ada alternatif vivix ni kenapa tak cuba kan. Duit banyak pun kalau kita sayang nak berusaha dan cuba Vivix xde guna jugak. 

Jadi. Ikhlas dari hati saya. Kalau ada pesakit diabetis yang terbaca catatan saya ni tolonglah beli Vivix untuk bebas dari Kencing Manis dan masalah2 lain yang disebabkan boleh kencing manis. Kita berikthiar dan Allah Yang Maha Penyembuh. Wallahualam.

Terima kasih Cikgu Is kerana kenalkan saya kepada Vivix. Bacaan gula saya dah turun. wlaaupun dah 3 tahun saya cuba macam2 suplemen. Tapi Vivix bantu saya turunkan bacaan gula menjadi 6 hingga 9 mmol/l.  IsnyaAllah akan turun lagi lepas ni.
Kepada yang  nak Iktiar sembuhkan kencing manis, darah tinggi, buah pinggang, strok boleh huhungi Cikgu Ishttps://www.wasap.my/601110664746






JAMINAN KAMI


Shaklee merupakan Syarikat yang pertama mencipta Vitamin Organik lebih 100tahun dahulu. Shaklee amat mementingkan teknologi hijau dan menyokong alam sekitar yang bebas racun dan pemanasan global. Produk Shaklee adalah sangat semulajadi dan Organik. Shaklee juga mementingka penyelidikan yang berkesan dan memastikan setiap titis vitamin yang diambil berkesan kepada pengguna.

  • SemulaJadi
  • Organik
  • Halal
  • Lulus KKM

MENGAPA BELI DENGAN SAYA?


Saya ialah Cikgu Is yang menjual Shaklee sejak 2010 lagi. Saya akan membantu anda memberi cadangan vitamin Shaklee terbaik mengikut keperluan dan badget kewangan anda. Saya juga akan memberi panduan pengambilan vitamin dengan betul dan berkesan. 

PENGHANTARAN


Shaklee akan pos vitamin dengan menggunakan perkhidmatan Gdex, City-Link dan Pos Laju ke seluruh Malaysia, Sabah, Sarawak, Brunei, Singapura , dan lain-lain.

PEMBAYARAN

Pembelian melalui saya boleh transfer bayaran ke akaun Maybank saya. 
No. Akaun Maybank: 158079702263 ( Mohd Zukri)

Hubungi saya melalui talian WhastApp. Klik Ikon di Bawah


PEMBELIAN ONLINE

Pembelian online  menggunaka Esell adalah lebih selamat dan mudah. Anda boleh menggunakan Kad Kredit atau Debit Kad untuk membuat pesanan melalui website Shaklee. Shaklee akan uruskan pesanan anda. Klik Ikon Di bawah dan ikuti langkah-langkah yang diarahkan.



JIKA ANDA BERDEKATAN BRANCH SHAKLEE

Jika anda berdekatan dengan Branch Shaklee, anda mahukan penjimatan, anda boleh membeli dengan menggunakan ID saya: 1282702 ( Mohd Zukri). Dan hubungi saya untuk sebarang bantuan di Talian : +601110664746


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Penyertaan di buka sekarang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menyertai saya di Team Cikgu Is.  Saya akan membimbing anda sehingga berjaya.  Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Pengedar Shaklee Anda:
Mohd Zukri Bin Mat Rani ( Cikgu Is)
ID: 1282702
WhatsApp: +601110664746
FB: Ismi Mohd Zuckry
IG: The_Vita_Shop
www.rahsiavitaminku.com



Post a Comment

0 Comments