5 Sebab Patut Beli Shaklee Dengan Cikgu Is?


SIAPA SAYA?

Saya Mohd Zukri Bin Mat Rani atau senang di kenali dengan panggilan Cikgu Is. Saya sudah lebih 5 tahun menjadi Pengedar Shaklee di Kok Lanas, Kota Bharu dan seluruh Kelantan. No Telefon saya +601110664746.

Saya adalah pengasas Team Cikgu Is atau TCI Legasi. TCI Legasi dah hire 35 orang ahli dan semuanya aktif menjalankan perniagaan Shaklee.  Kebanyakkan ahli TCI Lagasi sudah mencapai pendapatan lebih RM1500 sebulan.

SAYA MUDAH BASSO, HARGA BOLEH NEGO

Shaklee adalah produk terbaik yang pernah saya gunakan. Big Why saya adalah untuk kesihatan anak sulung sayang yang mengidap Barter Syndrom sejak berumur setahun. Sejak dari itu saya menggunakan produk Shaklee. Anak saya adalah sebab saya terus bertahan dan berkongsi kebaikan produk vitamin Shaklee kepada masyarakat.

Konsep saya, janji anda puas hati dengan kelebihan produk Shaklee dan boleh membantu anda menikmati kehidupan yang lebih sihat. Harga saya letak ketepi. kadang2 tak ambik kos postage pon. saya halalkan. janji anda ada semangat nak membeli dan yakin produk shaklee boleh membantu anda menambahbaik kualiti kehidupan. Itu pun dah cukup buat saya gembira.


SERVICE PERCUMA

Rundingan percuma saya berikan kepada anda jika anda bertanyakan vitamin yang sesuai untuk masalah kesihatan anda. Saya akan cadangkan yang terbaik mengikut bagdet dan kemampuan anda.

Saya juga akan mencadangkan langkah penjimatan yang maksimum untuk anda membeli produk Shaklee dan mencadangkan kombinasi Vitamin yang terbaik untuk kesan yang optimum

Saya juga akan memberikan cadangan pemakanan Vitamin yang tepat dan akan mengikuti anda setiap seminggu sekali bagi mendapatkan respon.

Saya juga akan memberikan tips2 kesihatan yang lain untuk menambahbaik mutu kesihatan anda.

Saya juga akan memberitahu tentang promosi2 akan dan yang sedang berlangsung di Shaklee.


JAMINAN KAMI


Shaklee merupakan Syarikat yang pertama mencipta Vitamin Organik lebih 100tahun dahulu. Shaklee amat mementingkan teknologi hijau dan menyokong alam sekitar yang bebas racun dan pemanasan global. Produk Shaklee adalah sangat semulajadi dan Organik. Shaklee juga mementingka penyelidikan yang berkesan dan memastikan setiap titis vitamin yang diambil berkesan kepada pengguna.

  • SemulaJadi
  • Organik
  • Halal
  • Lulus KKM

MENGAPA BELI DENGAN SAYA?


Saya ialah Cikgu Is yang menjual Shaklee sejak 2010 lagi. Saya akan membantu anda memberi cadangan vitamin Shaklee terbaik mengikut keperluan dan badget kewangan anda. Saya juga akan memberi panduan pengambilan vitamin dengan betul dan berkesan. 

PENGHANTARAN


Shaklee akan pos vitamin dengan menggunakan perkhidmatan Gdex, City-Link dan Pos Laju ke seluruh Malaysia, Sabah, Sarawak, Brunei, Singapura , dan lain-lain.

PEMBAYARAN

Pembelian melalui saya boleh transfer bayaran ke akaun Maybank saya. 
No. Akaun Maybank: 158079702263 ( Mohd Zukri)

Hubungi saya melalui talian WhastApp. Klik Ikon di Bawah


PEMBELIAN ONLINE

Pembelian online  menggunaka Esell adalah lebih selamat dan mudah. Anda boleh menggunakan Kad Kredit atau Debit Kad untuk membuat pesanan melalui website Shaklee. Shaklee akan uruskan pesanan anda. Klik Ikon Di bawah dan ikuti langkah-langkah yang diarahkan.



JIKA ANDA BERDEKATAN BRANCH SHAKLEE

Jika anda berdekatan dengan Branch Shaklee, anda mahukan penjimatan, anda boleh membeli dengan menggunakan ID saya: 1282702 ( Mohd Zukri). Dan hubungi saya untuk sebarang bantuan di Talian : +601110664746


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Penyertaan di buka sekarang kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menyertai saya di Team Cikgu Is.  Saya akan membimbing anda sehingga berjaya.  Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Pengedar Shaklee Anda:
Mohd Zukri Bin Mat Rani ( Cikgu Is)
ID: 1282702
WhatsApp: +601110664746
FB: Ismi Mohd Zuckry
IG: The_Vita_Shop
www.rahsiavitaminku.com



Post a Comment

0 Comments