VIVIX MINUMAN BOTANI PALING BANYAK DIJUAL DI MALAYSIA

TERKINI,  Vivix Shaklee adalah minuman botani terbaik di dunia yang mempunyai nilai pasaran yang tinggi. Di Malaysia jualan Vivix sentiasa bertambah setiap bulan.



KEISTIMEWAAN VIVIX SHAKLEE

Vivix Shaklee adalah campuran proprietari saintifik termaju shaklee berasaskan anggur muscadine - salah satu buah-buahan semulajadi paling sukar diperolehi dan paling berkhasiat. Anggur muscadine mengandungi rangkaian lengkap polifenol yang ditemui dalam anggur lain. Tidak seperti anggur lain , muscadine mengandungi pekatan luar biasa asid alergik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, ia kana menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Shaklee memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.

Selain anggur muscadine, ramuan lain yang menjadikan Vivix benar-benar berkesan ialah campuran ekstrak Polygonum Cuspidatum, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.


9 SEBAB VIVIX MENJADI PILIHAN

1) Vivix berfungsi sebagai Anti Radang (anti inflammatory)- mengambil vivix dapat memulihkan anggota dalaman badan yang mengalami masalah keradangan seperti buah pinggang, paru-paru, hati, usus, jantung dan sebaginya serta luka-luka dalaman.

2) Vivix juga dapat mepanambaik kualiti kesihatan  pesakit stroke, bell palsy, sciatica diabetic neuropathy dan lain-lain.

3) VIvix juga menurunbkan kadar LDLdan menaikkan HDL. MENgambil Vivix secara berterusan akan mengurangkan risiko Atherosclerosis dan serangan jantung.

4) Vivix regenerate liver cells-hepatitis

5) VIvix Boost immunity

6) Vivix acts on mitochondria to generate energy

7)Vivix reduce ROS (Reactive oxidative stress) which destroyss kidney cells, contribute to nephropathy, diabetics neuropathy and many more chronic diseases

8) VIvix memberikan kebaikan untuk pengidap diabetis

9) Vivix bagus untuk kesuburan




1 BOTOL 150ML
HARGA VIVIX: RM 503

MAHU HARGA PROMOSI SILA PM CIKGU IS:
https://www.wasap.my/601110664746/promovivix


Post a Comment

0 Comments