CIKGU IS TOP SELLER VIVIX DI KELANTAN

TERKINI, menjadikan Shaklee sebagai bisnes dan kerjaya sampingan ternyata tidak menghampakan seorang guru yang lebih mesra dikenali sebagai Cikgu Is, 36 tahun. Cikgu Is menyertai Shaklee pada bulan Disember tahun 2017 di bawah Kumpulan Rich Young Group atau RYG yang diasaskan oleh Doktor Hasifah.

"Ternyata menjadi satu kejutan buat saya apabila dinobatkan TOP SELLER VIVIX di Kelantan khususnya. Saya sering percaya bahawa usaha kita berkongsi kebaikan Vivix ini akan menyedarkan orang ramai tentang kelebihan khasiat Vivix yang tidak ada dalam minuman botani yang lain adalah kunci kejayaan saya..." - Cikgu Is, Kok Lanas.

Cikgu IS telah berjaya menjual sebanyak 160 botol Vivix dalam masa 3 bulan sahaja dengan anggaran jualan melebihi RM 80K.

"saya berkongsi Vivix sahaja untuk menolong ramai orang sakit dan warga emas supaya mereka beroleh kualiti kesiahatan yang lebih baik...alhamdulillah ramai yang mendapat kesembuhan dengan mengamalkan pemakanan Vivix ini..." jelasnya lagi.

Bagi yang mahu menceburi bidang bisnes Shaklee boleh menghubungi Cikgu Is. Guru yang mempunyai 2 puteri ini tidak menyangka dengan bermodalkan RM0 dapat menjana pendapatan 5angka.

"saya bermula dengan modal zero, sebab saya membeli produk untuk kegunaan anak saya dan cukup point UV 200 saya boleh daftar ahli secara percuma!!!. Saya tak terfikir pun nak sampai ke tahap ini, tapi bila join group RYG saya di bimbing cara bisnes Shaklee yang betulll...alhamdulillah inilah hasilnya!" tambahnya lagi.

"saya jual vivix dengan niat nak tolong pesakit dan warga emas, jadi kalau mereka nak beli, saya jual dengan harga kasih sayang...dapatkan saya berkongsi kebaikan shaklee dengan golongan yang memerlukan...bila mereka beritahu kualiti kesihatan mereka makin baik, dari situ saya dapat kepuasannya..."

" berniaga sambil beramal"

Bagi yang ingin mendapatkan harga mampu milik, boleh hubungi Cikgu Is melalui wassap 01110664746.

https://www.wasap.my/601110664746










Post a Comment

0 Comments