KEISTIMEWAAN ALFALFA SHAKLEE

 KEISTIMEWAAN ALFALFA SHAKLEE ‼️




Alfalfa Complex Shaklee Malaysia adalah Shaklee Signature Formula yang asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada 1950’an.


🌱Ditanam di kawasan subur, Antelope Valley, California, Shaklee menuai Alfalfa semasa di puncak kematangan – semasa berumur 2 tahun, untuk memastikan anda memperolehi kandungan nutrisi sebaik mungkin.


🌱Selepas dituai, ia diletakkan untuk pengeringan di bawah udara segar dan sinar matahari panas California, dan Shaklee hanya menggunakan serbuk dedaun untuk menghasilkan tablet Alfalfa.


🌱Shaklee tiada ladang sendiri sebabnya bahan mentah Shaklee adalah yang terbaik dari seluruh dunia. Jadi lebih baik fokus tentang penyelidikan R&D produk berbanding jaga ladang.


🌱Pernah sekali Shaklee reject beribu-ribu tan daun Alfalfa dari pembekal sebab dicemari racun perosak. Racun perosak ni pula bukan ladang tu guna tetapi bawaan dari hujan dan angin.


🌱Bayangkan kalau shaklee ada ladang sendiri takkan dorang nak reject kan. Itu pun berebut-rebut company lain beli daun Alfalfa tu sebab dorg tahu kualiti yang Shaklee tetapkan tersangat tinggi.


Wahh bagus betul laa. Memang betul-betul selamat & teliti sangat alfalfa shaklee ni.

Post a Comment

0 Comments