Peluang Menjana Income Besar dengan Bisnes Online

PELUANG MENJANA INCOME BESAR DENGAN BISNES ONLINE

Peluang menjana income besar dengan bisnes online. Ramai orang sedang mencari bisnes online sebagai part time atau kerja sampingan untuk mendapatkan extra money pada setiap bulan. Jika anda salah seorang yang sedang mencari peluang bisnes part time secara online dan offline, anda patut baca entry ni sampai habis.

Bisnes Shaklee adalah salah satu bisnes yang boleh memberikan extra income yang lumayan kepada anda. Bisnes Shaklee adalah bisnes multilevel marketing yang berdaftar di Malaysia, Lulus KKM, dan mendapat persijilan Halal dari Halal US. Sistem MLM Shaklee adalah menepati Syariah, dan ia adalah salah satu sistem yang adil dan menganiaya donwline. 



Apakah Itu Bisnes Shaklee?

Bisnes Shaklee adalah bisnes yang menjual suplemen dan vitamin kesihatan. Bisnes Shaklee telah bermula sejak 100 tahun dahulu di asaskan oleh Dr. Forest C. Shaklee iaitu pakar pemakanan dari Universiti Of Tokyo. Pada tahun 1915 Dr.C Forest Shaklee ni telah mencipta vitamin pertama di dunia iaitu Vitalized Minerals. Vitamin ini telah di jadikan sumber vitamin kepada angkasawan NASA yang pertama yang sampai ke Bulan dengan kapal angkasa Apolla 9. Jadi, Shaklee adalah syarikat pertama yang mencipta Vitamin di dunia.

Di Malaysia, Shaklee sudah bertapak hampir 30 tahun dah. So, Shaklee ni adalah Syarikat yang sangat kukuh dan memberikan peluang perniagaan kepada sesiapa sahaja yang ingin bersama shaklee membina pendapatan pasif setiap bulan. 

Shaklee adalah syakikat yang mementingkan alam sekitar dan semula jadi. Product yang dihasilkan adalah semulajadi, bebas bahan kimia. Semua product Shaklee melalui penyelidikan makmal yang lama dan terbukti berkesan. 

Sekarang Shaklee telah di ambil alih oleh Mr. Roger Barnett, Chairman dan CEO Shaklee Corporation.

Kelebihan Bisnes Shaklee

Shaklee menawarkan plan pemasaran yang sangat bagus dan bertahan lama. Shaklee menawarkan kelebihan kepada ahli-ahli shaklee seperti
  1. Untung Runcit yang tinggi iaitu 5- 10 %
  2. Bonus Setiap 14haribulan. Jika 14hb jatuh pada hari minggu, Shaklee akan membayar bonus sehari lebih awal
  3. Car Subsidi. Shaklee akan memberi insentif setiap bulan bagi yang layak mendapat Car Bonus. Car bonus ni shaklee bagi dalam bentuk duit, terpulang la kepada anda nak beli apa. Minimum car bonus ini adalah RM600 hingga puluhan ribu.
  4. Trip Melancong ke luar negara. Sebagai insentif kepada usaha anda dalam bisnes, anda akan layak mendapat tiket ke oversea. Semuanya di taja oleh Shaklee. Tahun 2020 ini, Trip ke Korea dan Swiss
  5. Trip Umrah percuma untuk Muslim
  6. Mempunyai Slip Bonus untuk rujukan dan dokumen sokongan Bank
  7. Product yang sangat senang di jual kerana mendapat permintaan tinggi
  8. Product yang sudah dikenali ramai kerana keberkesanannya
  9. Sistem order yang mudah, melalui Website, dan pengeposan dilakukan oleh Shaklee HQ
  10. Tidak memerlukan anda untuk menyimpan stok yang banyak
  11. Tidak ada paksaan untuk menjalankan bisnes

Kadar Bonus Shaklee

Untuk mendapatkan bonus, anda perlu menjalankan perniagaan Shaklee. Maknanya anda perlu ada sale barulah anda layak untuk mendapatkan Bonus setiap 14 haribulan. 


Bonus Shaklee di kira berdasarkan jumlah jualan kita pada bulan itu. Setiap product ada UV iaitu Unit Value, UV ini akan menentukan % bonus yang kita dapat. Pecahan Bonus Shaklee adalah seperti berikut


  • 150 UV = 5% Bonus
  • 300 UV = 8% Bonus
  • 600 UV = 11% Bonus
  • 1200 UV = 14% Bonus
  • 2000 UV = 17 % Bonus
  • 3000 UV = 21 % Bonus
Perkiraan bonus adalah seperti berikut:

Pembelian x % Bonus = Bonus Bulanan

Contohnya:

RM 9600 x 21% = RM 2384.00 Bonus pada 14haribulan.

dan, dalam bisnes shaklee ni ada Untung runcit, 

jadi pendapatan sebenar Pengedar Shaklee adalah

Untung Runcit + Bonus Shaklee = Pendapatan Bulanan.

Contohnya,

RM 1500 + RM 2384 = RM 3884 !



Program Car Subsidi

Shaklee juga menawarkan skim Car subsidi untuk Pengedar Shaklee yang layak. Shaklee tidak memberi kereta, tetapi shaklee memberi cash setiap bulan, sehingga lah anda masih menjalankan bisnes Shaklee ini. Kami panggil car subsidi ini sebagai pencen. Cash ini anda bebas membeli kereta idaman anda atau pun membeli aset seperti tanah, rumah, pelaburan dan sebagainya.

Shaklee memberi Cash serendah RM600 sebulan sehingga puluhan ribu sebulan untuk pengedar yang layak mendapat skim car subsidi ini.



Bagaimana Nak Sertai Bisnes Ni?

Sesiapa sahaja layak menjadi Pengedar Shaklee dan menjalankan bisnes ini secara part time atau full time. 

Kelayakan adalah anda mestilah berumur 18 tahun ke atas.

Yuran pendaftaran adalah RM 65 sahaja dan anda akan dapat ID, dan kebenaran akses web site ahli shaklee untuk tujuan order dan maklumat berkaitan.
dan anda akan mendapat buku panduan bisnes Shaklee


Jika anda berminat nak sertai kami boleh klik pautan ini untuk ke wasap kami untuk mendapatkan maklumat lanjut dan pendaftaran.

















Post a Comment

0 Comments