Manfaat Honeysuckle dalam Nutriferon

Manfaat Honeysuckle dalam Nutriferon Shaklee.




Honeysuckle adalah herba China yang berkesan untuk rawatan demam, selsema dan mengubati jangkitan influenza yang mengakibatkan flu. Honeysuckle telah digunakan dalam rawatan tradisional di China sejak lebih 100 tahun dahulu.  Honeysuckle ini adalah salah satu bahan utama dalam ramuan Nutriferon Shaklee.

Honeysuckle ini sangat terkenal di US dan Europe apabila saintis barat telah membuktikan bahawa honeysuckle flower ini boleh mengubati virus influenza yang mengakibatkan flu dan jangkitan virus lain. 

Honeysuckle dicop sebagai Viral Pinicillin

Saintis merumuskan bahawa Honeysuckle bertindak lebih cepat seperti broadspectrum antivirus iaitu mampu melemahkan jangkitan virus dalam badan manusia. Seterusnya mengubati batuk, selsema, demam dan radang paru-paru.

Di US, Eropah, dan UK, jualan di Amazon.com dan ebay melonjak 264% dalam masa satu hari sahaja kerana pembelian Honeysuckle flower teh  selepas pendedahan penemuan tentang kehebatan Honeysuckle dalam perubatan.

Honeysuckle dipanggil sebagai Teh Herba Cina kerana telah digunakan berkurun lamanya dalam perubatan Cina untuk merawat penyakit yang berkaitan dengan jangkitan virus, seperti demam, batuk, selsema, radang paru-paru dan tibi.

Nutriferon Shaklee satu-satunya product yang menjadikan Honeysuckle sebagai bahan utama untuk melindungi badan secara optimum. Nutriferon berfungsi sebagai sumber antibodi semulajadi yang diperlukan oleh badan untuk melindungi dan merawat badan dari serangan virus yang membawa penyakit. Nutriferon bertindak sebagai benteng pertahanan yang kukuh. 

Sebab itu lah nutriferon berkesan untuk diambil semasa demam, batuk, selsema, jangkitan radang paru-paru, dan tibi. 

Nutirferon sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa. mengambil nutriferon setiap hari meningkatkan sumber antibodi dan pertahanan badan melawan jangkitan virus. Nutriferon ini adalah dalam bentuk serbuk. ambik satu sachets sahaja sehari selepas makan. Ia sangat sedap, rasa seperti labu. dan kanak-kanak pasti sukakannya. Amat sesuai untuk kanak-kanak yang susah nak makan ubat. Ambik Nutriferon dan bancuh dengan air sejuk dan minum begitu sahaja, 

sekarang shaklee ada buat promosi Nutriferon. Untuk dapatkan harga istimewa bolehlah hubungi cikgu is 601110664746 . 







Nak dapatkan harga promosi?

Klik Link Di Bawah

Atau beli secara ONLINE dengan Kad Debit atau Kad Kredit anda
Pembelian terus dari Web Site Shaklee


Atau Hubungi Saya Cikgu Is melalui Whats App



Sekian Terima Kasih

Cikgu Is
FB: Ismi Mohd Zuckry
IG: Cikgu_Is
website: www.rahsiavitaminku.com
Contact:
+601110664746









Post a Comment

0 Comments