SAYA MENCARI PENAWAR DARAH TINGGI

KEPADA SESIAPA SAHAJA YANG NAK SEMBUH DARI PENYAKIT DARAH TINGGI ATAU HYPERTENSI WAJIB CUBA PRODUK NI!



PENYAKIT DARAH TINGGI ATAU HYPERTENSI BUKAN LAH PENYAKIT KETURUNAN YANG TIDAK BOLEH SEMBUH. PENYAKIT NI BOLEH JE SEMBUH SEBENARNYA.
TERUSKAN MEMBACA JIKA ANDA MAHU SEMBUH DARI PENYAKIT DARAH TINGGI NI.


" Dalam masa beberapa bulan lepas saya amalkan suplemen dari Shaklee iaitu Vivix, Omega dan Phytocol, alhamdulillah kesihatan saya semakin baik. Dulu bacaan atas saya 160 lebih dan bawah 100 lebih. Tapi sejak amalkan Vivix, Omega dan Phyotocol bacaan darah tinggi saya semakin baik iaitu  120-139 sahaja. Doktor pun cakap bacaan darah tinggi semakin ok. Alhamdulillah." - Cikgu Hasnah, 48Tahun, Kota Bharu.

Teruskan membaca...



" sebelum ni saya dah banyak kali jatuh sebab pening-pening. Bila pergi cek klinik bacaan darah tinggi sampai 200 lebih. saya kena tahan ward untuk pemantauan beberapa hari. tekanan darah tinggi still tak ok. kalau turun pun 140 lebih sahaja. Doktor kata masih tinggi dan kena ambik ubat darah tinggi. kena follow up penyakit darah tinggi diklinik lagi setiap minggu. letih sangat nak hadap. tekanan darah tinggi  tak turun-turun pun selepas makan ubat darah tinggi tu. Kemudian doktor tukar ubat darah tinggi yang baru. ubat darah tinggi yang baru ni buat saya jadi batuk-batuk sepanjang hari. sampai terkencing pun ada. saya dah give up nak makan ubat darah tinggi. saya pun  tak pergi klinik dah. saya try search kat google pasal suplemen darah tinggi. jumpa page www.rahsiavitaminku.com  ada jual suplemen Shaklee. Saya beli Vivix dan Omega untuk rawat penyakit darah tinggi . Alhamdulillah selepas 2 bulan saya consume Vivix dan Omega, bacaan darah tinggi saya dah turun 120-139 sahaja. Badan jadi bertenaga sangat bila ambik Vivix. memang best sangat-sangat. Syukur sebab Shaklee menyediakan suplemen terbaik untuk merawat penyakit Darah Tinggi" - Puan Noraini, 34 Tahun , Johor Bharu.

baca lagi....

"Ayah dah 3 tahun ulang alik klinik sebab penyakit darah tinggi. Sekarang ayah sangat bergantung kepada ubat klinik. Suatu hari masa nak pergi solat zuhur, ayah terjatuh dalam bilik air dan hampir kena strok. Ayah kata dia pening sangat-sangat dan pitam. terus bawak pergi klinik. bacaan darah tinggi masa tu 200lebih. tapi nasib baik ayah tak kena strok. lepas tu saya mula search google untuk cari penawar penyakit darah tinggi. .saya jumpa page ni www.rahsiavitaminku.com  . Saya terus order pack promosi Vivix dan Omega untuk ayah saya.


BELI SEKARANG


HARGA JUALAN VIVIX: RM 475 SAHAJA
HARGA PROMOSI: RM 430 SAHAJA


HARGA JUALAN OMEGA GUARD : RM 146 SAHAJA
HARGA PROMOSI: RM 130 SAHAJA


NAK LAGI JIMAT?


DAPATKAN HARGA PACK COMBO 
VIVIX + OMEGA GUARD

RM 499 SAHAJA!!!

FREE POSTAGE










BERMINAT NAK BELI?
Jika anda berminat untuk membeli Vitamin Shaklee boleh hubungi Cikgu Is  melalui WhatsApp +601110664746 atau membeli Vitamin Shaklee di Branch Shaklee berhampiran anda menggunakan ID Shaklee Cikgu Is : 1282702 ( Mohd Zukri Bin Mat Rani)

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan syarikat Suplemen tertua di dunia berusia lebih 100 tahun. Shaklee adalah pelopor dalam penghasilan Vitamin. Shaklee merupakan syarikat yang membekalkan suplemen kepada angkasawan NASA,USA.

Jaminan Kami adalah:
  • Semulajadi
  • Organik
  • Berkesan
  • Halal
  • Lulus KKM


MENGAPA PATUT BELI DENGAN SAYA

Saya ialah Cikgu Is atau nama sebenar Mohd Zukri Bin Mat Rani. Saya sudah lebih 6 Tahun menjalankan Bisnes Shaklee ini. Saya dan family adalah pengguna Shaklee sejak 6 tahun lalu. Saya amat pentingkan kesihatan family saya dan ingin berkongsi segala kebaikan Suplemen/Vitamin Shaklee dengan anda semua supaya kehidupan kita lebih sihat dan bermakna. Jika anda ada sebarang kemusykilan tentang produk Shaklee boleh hubungi saya dengan segera.



PENGHANTARAN


Penghantaran ke seluruh negara dengan menggunakan perkhidmatan Pos Laju, Gdex, City Link dan lain-lain perkidmatan yang bersesuaian dengan lokasi anda

PEMBAYARAN


Pembayaran adalah melalui Instant Transfer dengan menggunakan Online Banking ke account MayBank saya. Atau mana-mana yang bersesuaian. Selepas membuat pembayaran sila kemukakan bukti pembayaran melalui whatsApp dan saya akan membuat pengesahan.


PEMBELIAN ONLINE

Pembelian online terus ke website dengan menggunakan Kredit Kad atau Debit Kad boleh klik link di bawah


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE


Anda berminat untuk menceburi perniagaan Shaklee bersama Team The Champion Inspiration (TCI) bersama Cikgu Is boleh hubungi saya untuk pendaftaran. 

Team TCI kini mempunyai lebih 40 ejen yang aktif menjalankan Perniagaan Shaklee.
TCI sentiasa aktif membantu ahli-ahlinya seperti membuat kelas online dan sesi coaching personal bersama TCI

Jom sertai TCI hari ini.

Pengedar Shaklee Anda
Cikgu Is
ID: 1282702 (Mohd Zukri Bin Mat Rani)

FB: Ismi Mohd Zuckry
IG: Rahsia_Vitaminku
FB Page: Persona Healthy & Beauty Cares



Post a Comment

0 Comments