TIPS HILANGKAN JERAGAT DALAM 1 MINGGU

TERKINI, anda sudah boleh tidur lena dengan tidak memikirkan lagi tentang masalah JERAGAT yang menghantui kehidupan anda selama berpuluh tahun. YOUTH dihasilkan dengan kajian menyeluruh tentang pembangunan sel kulit manusia dari bahan semulajadi dan organik!!!
Kajian ini mengambil masa 8 tahun untuk menghasilkan produk dengan keberkesanan 99.9% berjaya.

YOUTH Shaklee adalah produk skincare terbaru Shaklee.
100% Organik
100% Berkesan
100% Selamat

YOUTH Complex adalah bahan utama yang berfungsi untuk membaiki sel collagen dalam kulit yang akan bertindak memperbaharui sel kulit dari dalam dan menganjalkan kulit. YOUTH Complex juga akan mengmebalikan kenormalan kulit anda dengan sihat.

JERAGAT adalah kesan pigmentasi dan sel kulit mati yang terdampar pada lapisan epidermis. menjadikan ia seperti satu jangkitan yang sentiasa merebak ke seluruh wajah. Jeragat adalah disebabkan faktor pemakaian foundation dan bedak asas yang mempunyai bahan tercemar yang boleh merosakkan kulit. apabila kulit tidak dibersihkan dengan baik, maka kotoran yang melekat dalam dalam kulit akan membentuk jeragat kekal...penggunaan pencuci muka sahaja tidak membantu menanggalkan JERAGAT kerana tidak mempunyai YOUTH complex.

SEMUA produk YOUTH mempunyai Active Complex yang menyebabkan kesan penggunaannya lebih maksimum. Active complex ini biasanyan di letakkan dalam Serum sahaja bagi produk kecantikan biasa di sebabkan Faktor harganya yang mahal. Namun, YOUTH mengambil nilai penting ini untuk memastikan kesemua produk YOUTH mencapai 100% keberkesanannya.

Produk YOUTH didatangkan dengan 5 Items iaitu:
1) Luminous Gel Oil Cleanser
2) Perfecting Skin Toner
3) Advance Renewal Night Cream
4) YOUTH Activing Serum
5) Age Defence Mineral Moisturizer

Pembelian sebelum 31 Mac ini anda akan mendapat:

PERCUMA Radiance C + E bernilai RM 438.(Golden Capsules!)
PERCUMA Shaklee membership 
CASH REBAT RM 48
PERCUMA POSTAGE

Harga PROMOSI sehinggan 31 Mac sila whatsapp

https://www.wasap.my/601110664746









Post a Comment

0 Comments