Nabila Huda Mengamuk di IG- "Berhenti Jual Produk Pemutihan Bodoh!"

"WANITA PERLU BERBANGGA DENGAN WARNA KULIT MEREKA"- Nabila Huda, pelakon dan model terkenal.

Add caption

Terkini, Nabila Huda menyelar segelintir penjual produk kecantikan terutama produk pemutihan kulit yang kian aktif meraih pelanggan di ruangan komen artis-artis dengan harapan ada pengikut artis berkenaan akan membeli produk kecantikan mereka.
Tidak tahan dengan iklan-iklan sebegitu di ruangan komen, Nabila Huda memberi respon terhadap salah satu komen penjual produk pemutihan kulit;

" Stop selling this stupid whitening products girl. Its not good to your skin pada masa akan datang..."


Ramai natizen bersetuju dengan kenyataan Nabila Huda dan menganggap tindakan penjual online yang mengiklankan produk mereka diruangan komen artis sebagai tidak bermoral.


Tambah Nabila lagi, " kenapa nak putih kalau saya suka berjemur? Berhenti jual produk pemutih ni. Jangan biasakan diri ambil produk pemutih ni semua, takkan nak kene bergantung pada produk sampai tua untuk maintainkan kulit . Banggalah dengan kulit kita. Nusantara! "

Nabila juga turut menyelar masyarakat melayu yang menganggap wanita berkulit cerah lagi cantik berbanding wanita berkulit gelap.
Stereotaip sebeginilah yang akhirnya membuatkan wanita melayu mahukan kulit yang cerah, putih, gebu dan mulus.

Namun, bagi Nabila masyarakat melayu dilahirkan dengan kulit yang cantik dalam dunia. Kalau orang melayu pergi ke negara barat mereka akan tertawan dengan kecantikan kulit orang asia. Jadi berbangga lah dengan warna kulit nusantara, tegasnya.

BERGANGGALAH DENGAN KULIT NUSANTARA DAN SIHAT

Sebab itu di Shaklee kami tidak ada produk yang boleh memutihkan kulit. sebab kami tahu itu adalah tindakan yang tidak berlaku.

Di Shaklee kami memasarkan produk kecantikan yang sihat seperti Vivix dan Collagen Powder.

Vivix memang terkenal dengan sumber antioxsida yang tingga dan mengawal sel DNA daripada rosak. Sebab itulah Vivix dipanggil minuman botanik untuk melambatkan proses penuaan. Hasilnya tentulah wajah akan lebih tampak muda berbanding usia emas dan kulit menjadi lebih sihat...

Vivix telah mencatat jualan lebih sejuta botol pada tahun 2017 dan meletakkan Vivix sebagai produk paling laris tahun 2017.



Minuman Botanik Vivix_ anti penuaan semulajadi

Manakala Collagen Powder pula penting untuk kesihatan kulit. Ia memperbaharui sel collagen dalam kulit menjadikan kulit lebih anjal, sihat, dan cantik.

Sumber Collagen dalam badan kita akan berkurangan setiap hari. Dan dari sumber makanan apa yang perlu kita makan untuk menambahkan sumber Collagen dalam badan kita??? 

Kekurangan sumber Collagen akan menyebabkan kulit menjadi kurang anjal, kulit menjadi tidak sihat, kereputan tulang, sel rambut menjadi semakin rosak, gigi dan gusi menjadi tidak sihat, juga boleh dilihat kesan pada kuku...jika proses ini berlaku ia dikatanya proses penuaan.


Penggunaan Collagen Powder secara konsisten akan memperbaharui collegen dalam kulit untuk menjadikan kulit lebih sihat, anjal dan licin.







JOM KITA MULAKAN KECANTIKAN KULIT DARI DALAM...
BUKAN HANYA CANTIK TETAPI KITA JUGA MAHU KULIT YANG SIHAT...

PEMBELIAN ONLINE SEKARANG

INGAT ID CIKGU IS: 1282702
@ WHATS APP: +601110664746



UNTUK DAPATKAN HARGA MURAH

SERTAI KAMI SEKARANG

PENDAFTARAN HANYA RM79.50
#PENJIMATAN BELIAN DENGAN HARGA AHLI
#BONUS CASH ATAS PEMBELIAN
#BONUS RANKING
#CAR SUBSIDI
#CONFERENCE
#MELANCONG

SHAKLEE ID CIKGU IS: 1282702


RAKAN SHAKLEE ANDA
ISMI MOHD ZUCKRY
SID: 1282702
WHATSAPP: +601110664746
FB PAGE: pesona healthy&beauty cares
INSTAGRAM: shak_leequsayang
EMEL: zuckry@gmail.com



Post a Comment

0 Comments